Известие

Collapse
No announcement yet.

стъклата ми се разтропаха

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • стъклата ми се разтропаха

    колеги при мен се забелязва следния проблем:

    като си спусна малко страничните прозорци и почва едно тракане да си ебе майката! знам че е нормално да подрънкват стъклата ама то тва не се трае!!! плюс това от скоро като си свалям стъклото на шофьорската врата и захапва уплътнението от въртешната страна - много е дразнещо. помагайте хора че не издържам!
    няма вече Алфи, няма вече тръпка...

  • #2
    re

    ами иди да ти ги понаместят,сваля се вътрешната врата-първо винтчетата,имаше зад колоната май,отдолу под вратата също,отгоре отпред на вътр.врата,като вдигнеш подлакътника на вратата също..и после се вдига нагоре,защото е хваната допълнително на някакви щифчета,после трябва да ти стегнат болтовете за наместването на стъклата,може да са поразхлабени
    Alfa Romeo GTV 2.0TS 16V

    Comment


    • #3
      при мен също понякога поскърцват когато не са в крайно горно положение, но аз съм кабрио и е допустимо някак си, кабриолетите имат леки осуквания все пак. При тебе не трябва да е така....
      Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

      Comment


      • #4
        Нормално е да се разскърцват и разстракват колите ни по-тези пътища дето имаме. Аз я имам от 2 месеца и мога да кажа, че се промени звука по паважа, от както я имам до сега. От Пловдив съм и често споменавам кметя, като карам из кварталните улички, а пък и по булевардите също! Иначе не знам защо скърцаш колега, моята е кабрио и ако искаш да се успокоиш, ела да чуеш кво става на паважа или като минавам бавно през дупки. Тва е, след 5 години става каруца.
        Alfa Romeo Spider 2.0 TS 16V 150 CV
        Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDm 150 CV
        Fiat Bravo 1.6 GT 100 CV
        _________________
        Skype: glavnia

        Comment


        • #5
          съгласен съм friend4eto от пловдив за гадния паваж ебава маиката на сичко. Та като се свалят корите на вратите има по 1 болт наи доло на държачите (шините) на стаклата те са реголируеми и от там малко или много се обира и луфта които се получава за гадното тропане 2 рото място е горе гумата коиато води стаклото тя също може да се понатисне малко за да се прибере и да е по платна по стаклото (внимавайте само да не прекалите защото ефектът е прищипване на гумата при сваляне на стъклото ) дано съм помогнал...

          Comment


          • #6
            Натягат се много лесно и се регулират. Ако имаш път към СтЗ аз съм човека! Ше ми отнеме не повече от час.
            "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Днес се видяхме май с теб в Ст. Загора. Обясни как става да се пробвам да ги наглася и мойте че са ми много нагоре и трудно ми се затваря вратата,все трябва да ги свалям по-малко.
              Alfa Romeo GTV-2.0T.S.-155hp
              Alfa Romeo 156-1.6T.S.-120hp

              Comment


              • #8
                Ако е само само за реглажа, значи сваляш кората, вдясно и вляво от двете страни от горе имаш две гайки, на самата врата, сваляш малко стъклото надолу, и точно тези гайки ти държат ограничителите на стъклото. Нама да ти обяснявам на какъв принцип е механизма. Засичаш къде са ти били гайките, развиваш ги леко и ги натискаш пак леко надолу. Затягаш, притвряш леко, ако не е напаснато повтаряш пак същата процедура. Имай предвид че съвсем леко преместване надолу или нагоре на ограничителите, оказва голямо влияние на положението на стъклото. Това е цялата философия, не е трудно нерви да имаш!!!!
                "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от leshoiad
                  Ако е само само за реглажа, значи сваляш кората, вдясно и вляво от двете страни от горе имаш две гайки, на самата врата, сваляш малко стъклото надолу, и точно тези гайки ти държат ограничителите на стъклото. Нама да ти обяснявам на какъв принцип е механизма. Засичаш къде са ти били гайките, развиваш ги леко и ги натискаш пак леко надолу. Затягаш, притвряш леко, ако не е напаснато повтаряш пак същата процедура. Имай предвид че съвсем леко преместване надолу или нагоре на ограничителите, оказва голямо влияние на положението на стъклото. Това е цялата философия, не е трудно нерви да имаш!!!!
                  Потвърждавам напълно!
                  Внимавай също и за успоредността да се запази. И като е разглобена провери всички други болтчета дали са затегнати.....от дупките се разхлабват и тракат.....особенно тези които движат по водача! Успех!.
                  Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                  Comment

                  Working...
                  X